vineri, 12 septembrie 2014

Afirmatii pentru iesirea din dependenta . Exercitiu.

Accept profund in inima mea sa fiu deschis(a) spre necunoscut, spre calea care ma va conduce spre obiectivele mele de implinire de sine.
 Iubirea neconditionata este inceputul vindecarii mele. 
Ii consult pe ceilalti, caut, verific, fac primii pasi.
Imi imblanzesc emotiile interioare, deoarece acestea fac parte din adevarata mea personalitate. 
Caut sa aflu ce fel de metoda de vindecare naturala ma poate ajuta sa ma centrez, sa fiu in armonie si sa imi sporesc fortele interioare pentru a integra cu dragoste diversele lipsuri pe care le-am avut in copilarie. Imi evaluez de asemenea responsabilitatile si reintru in contact cu fiinta divina care sunt. Astfel pot iesi din dependenta si pot deveni autonoma . Merit sa fiu respectata si iubita si accept profund in inima valoarea si calitatile, care fac din mine o fiinta exceptionala.


Exercitiul poate fi aplicat cu succes in felul urmator:

Se citeste in fata oglinzii cu voce tare. In timp ce citim suntem atenti la chipul nostru si la corpul nostru. Orice conflict intre interior si exterior( afirmatii) ne va fi semnalat de corpul nostru, de chipul nostru, de privirea noastra.
Vom putea simti contracturi, nod in gat, dificultati in citirea textului, tendinta de a inlocui unele cuvinte cu altele.

Exersati minim 15 minute zilnic, intr-o singura repriza sau cine dispune de timp o poate face pana la relaxarea deplina a corpului. 
Recomandabil este sa-l practicati minim 15minute pe zi timp de 21 zile fara intrerupere, chiar daca ati ajuns in faza in care corpul nu mai trimite mesaje ostile.

Daca intrerupeti  trebuie reluat de la 1-21 zile. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu