Ar fi imposibil si inutil sa fim toti “fotomodel”,
dar sa-ti faci un model de viata sanatoasa este in beneficiul fiecarui om.
Iti sugerez ca de fiecare data cand vezi o
persoana cu silueta la care visezi sa te gandesti ca mesajul ei pentru tine este
: ”eu ma hranesc sanatos si tu poti sa o faci !”
Uneori o criza poate forta o solutie inovatoare.
Imagineaza-ti ca a respecta dieta este similar cu a respecta termenul de
predare al lucrarii tale. Motivatia face diferenta.
Cumparand o dieta sau abonament la sala cu
intentia sa slabesti, rezultatele se vor vedea numai daca respecti dieta si
/sau mergi la sala si practici exercitii fizice, altfel “ai aruncat banii pe
fereastra“ cum se spune.
Iti este greu sa-ti imaginezi cum vei arata peste
o luna ? Foloseste-ti
imaginatia si creioneaza o silueta. Ia o fotografie recenta cu tine si cu un
creion traseaza si remodeleaza silueta asa cum crezi ca vei arata dupa o luna
de cura de slabire. Dar dupa doua, trei luni.
Nu ezita, incearca!
Umorul este un instrument excelent
pentru sporirea creativitatii. Ingaduie-ti sa fii oricat de creativ(a), de naiv(a) si de copilaros (copilaroasa). Aminteste-ti cate fantezii aveai in
preadolescenta; esti aceeasi persoana, doar personalitatea s-a dezvoltat si
este firesc sa fie asa.
Foloseste criteriile SMART in stabilirea
obiectivelor!
S-specific
M-masurabil
A-posibil de atins(ambitios)
R-realist
T-incadrat in
timp
Organizarea timpului poate fi o problema pentru
persoanele care s-au pus pe sine pe ultimul loc. Vor avea nevoie de un plan
zilnic pe care sa-l respecte.
A nu se uita: planul eficient este
cel scris pe hartie !!! Mintea
este ocupata cu prea multe; astfel ca multe planuri trec pe planul 2, 3, ...
samd.
Stabileste in scris cat vrei sa slabesti, in cat
timp. Scopurile realizabile sunt motivante.
Obiectivele usor de atins nu sunt motivante, iar cele prea greu de
atins sunt demotivante .
Stabileste obiective pe termen scurt –o luna,
mediu -3 luni, lung - 6 luni .
Acorda-ti zilnic 10 minute dimineata si 10 minute
seara pentru a analiza cum te simti, ce crezi, cum te comporti.
Verifica.
Evalueaza implicatiile. Decide clar ce anume vrei
si care este pretul pe care esti dispus(a) sa-l platesti. Ia in considerare ca
pretul nu se exprima numai in bani.
Tu esti in masura sa actionezi .
Obiectivele bine definite si realizate sunt cel
mai puternic motivator din cate exista. Succesul atrage succesul !
Tu controlezi situatia, deci actioneaza cu
fermitate si disciplina.
Victoria Ion: Exista un public pentru fiecare. Cel care nu intelege se va grabi sa loveasca. Accept criticile constructive si am capacitatea sa le deosebesc de restul.
Victoria Ion: Exista un public pentru fiecare. Cel care nu intelege se va grabi sa loveasca. Accept criticile constructive si am capacitatea sa le deosebesc de restul.