vineri, 3 septembrie 2010

modus vivendi


Blogul Flirtul pe site-urile de socializare il incheiam cu mentiunea "orice alegere implica si o renuntare" . Ulterior aveam sa constat ca pentru multi dintre noi se pare ca este necesar sa constientizam ca fiecare actiune a noastra este o alegere. 
Faptul ca eu sunt aici ,acum si scriu acest articol este o alegere, este o alegere asumata si atunci sunt impacata cu ceea ce fac, nu simt ca mi-am irosit timpul. Nu este o modalitate de a ma distra in sensul strict al conceptului distractie. Este o activitate care imi face placere, ma stimuleaza, ma tine in contact . Este o activitate care imi stimuleaza gandirea si imaginatia. 

Flirtul pe site-urile de socializare poate fi si el o activitate stimulativa , dar care este scopul lui ? In mod deosebit mi-a placut comentariul prietenei mele Carmen Ene "din multi chemati cerni cativa diferiti" . 
Si totusi, este Flirtul pe site-urile de socializare o solutie la problemele de zi cu zi? sau este o fuga de realitate ? un mod de a umple timpul cand cei doi protagonisti ai relatiei nu au prea multe in comun ? 

Dupa anii 89 barbatii bogati si-au permis cadouri scumpe- au divortat si au luat-o de la inceput la bratul unei june, frumoase, mult mediatizate. Desigur ca si pentru oamenii bogati se pune problema echilibrului si armonizarii in cuplu, dar cum au multi bani isi permit sa-si cumpere destul de repede alt cadou :alta juna . Este modul lor de viata si alegerea lor. Si o putem aprecia ca pe o alegere facuta pe termen scurt. 

Flirtul pe site-urile de socializare poate fi o modalitate de a face bani sau de a excroca persoanele naive, mult prea dornice de a avea o relatie. Nu stim cine se ascunde in spatele fotografiei, nu stim adevaratele intentii ale celuilalt. 
Deci atentie! Veti intalni "profile" ce va vor spune exact ce vreti sa auziti. 
Cu fiecare zi "profilul" va mai stercura o vorba ce va va duce in al noualea cer. Astfel ca dupa o luna veti spune : "uite ca se poate! Sa mai spuna lumea ca nu exista iubire si nu pot lega o relatie adevarata cu cineva prin intermediul siturilor de socializare".
Vedeti sa nu va ia valul si sa deschideti bine urechile atunci cand "profilul" o sa va ceara niste bani pentru o plata urgenta deoarece nu are lichiditati si s-a petrecut ceva cu cardul .
Poate vreti sa fiti bunul samaritean sau  poate aveti atat de multi bani incat pierderea banilor nu va insemna prea mult. Este posibil, ca la inceput, suma ceruta sa fie mica si chiar sa v-o returneze rapid. Aveti deja incredere "profilul " este o persoana onorabila. Odata castigata increderea "profilul" va pleca cu o suma mare, dar si acesta e un mod de viata. 

Dupa ce am publicat blogul aveam sa aflu direct de la sursa cum un tanar ,pe la 11 ani, isi facuse un profil de macho si vorbea cu femei despre sex, stabilea intalniri la care evident nu se ducea, se distra si afla cum va putea comunica mai tarziu cu femeile. 
L-am intrebat: privind inapoi cum te simti azi ? 
A ridicat din umeri si a raspuns razand "eram un pusti curios , nu vroiam sa fiu prostu clasei, iar acasa nu puteam discuta despre sex". 

Sex, sex, sex ! 
Exista persoane dependente de sex , exista persoane care aduna "trofee" pentru a le trece in palmares- este modul lor de viata, este alegerea lor sau nu stiu ca se pot trata. 
Sexul este important intr-o relatie, stimuleaza pofta de viata , apropie partenerii. In relatia de cuplu el este chiar necesar, fiind  un veritabil barometru al relatiei. 
Ce facem  insa intre doua partide de sex ?  Aici e aici ! 
Sunt cei doi parteneri compatibili si pe alte planuri? Sau exista diferente culturale, educationale, de varsta, de preocupari? 

V-am plictisit? Nu asta am intentionat .

V-am pus pe ganduri ? Eiiiiiii, asta am vrut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu