sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sa faci ce-ti place !

Cand mi-am inceput dezvoltarea personala cat si pe parcursul acesteia  psihologul cu care lucram imi spunea  : "sa faci ce-ti place  !" Si m-am straduit multa vreme sa fac doar ceea ce-mi placea. Numai  ca lucrurile nu mergeau prea lesne ; astfel ca de multe ori eram nevoita sa fac si lucruri care nu-mi placeau .
Mai tarziu am inteles ca este mai important sa-ti placa ceea ce faci  si ca in viata nu putem face doar ceea ce ne place.
Sa gasesti implinire in ceea ce faci  este intr-adevar o mare bucurie. Mie mi-a placut dintotdeauna sa citesc, dar din asta nu se poate trai. Mi-ar fi placut sa fiu rentier, dar nu a fost sa fie.
Asa ca imi ramane sa fiu terapeut, psiholog , consilier si o fac cu multa  daruire si profesionalism .
Si cu placere , desigur.
Inchei cu un indemn : cautati placerea in ceea ce faceti si perseverati in actiunile voastre , nu va limitati la ceea ce cunoasteti , ci cautati noi modalitati de crestere si implinire personala. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu